Getty Images


Még mindig nem hiszem el......



Kedves Olvasóim!
A múlt héten kaptam egy nagyon jó hírt, hazafelé zötyögve az esti vonaton, egy levélke fogadott a Getty Images-től, hogy kiválasztották 9 darab fényképemet a Flickr-ről. Ez így elsőre erősen sokkos állapotba hozott, annyira megörültem neki, hogy elkezdtem bömbölni, meg persze telefonálgatni, hogy azonnal megosszam mindenkivel az örömhírt!!!
Fent láthatóak a képek, ebből sikerült egyet kitörölnöm a hétvégi regisztrálásban, töltögetésben....annyira ideges voltam, hogy minden sikerüljön, mert sajnos nem vagyok egy informatikai zseni, ráadásul angolul kellett szerencsétlenkednem.....nem tudom, valaha kitörölte-e bárki is az egyik kiválasztott fényképét....hát nekem bizony sikerült! Úgyhogy azzal a képpel, nem tudom most mi van...majd kiderül!
Még mindig annyira hihetetlen az egész, felfoghatatlan, hogy az én fényképeimet bárki is kiválassza......nemhogy a Getty!?!?! 
Egyébként főképp régebbi képeket választottak, amik még az egyszerű kis gépemmel készültek, csak kettő van, ami már tükörreflexes okosmasinával készült.
A kiválasztott képek közül nekem a kukorica az egyik nagy kedvencem, annak idején is szerettem........hát még most....és hát a lényeg, hogy nagyon nagy örömhír ez nekem!!!! Most boldogság van.....<3 
Holnap receptelek is egyet ennek örömére, készítettem ma petrezselyem pesto-t, mogyoróval, holnap rigatoni-ra is borítom. És függőben van négy finomság is...kettő cupcake, egy mogyorós keksz, és egy mézes pancake recept. 
Addig is jó éjszakát Mindenkinek!
  





Megjegyzések

Blogkonyha üzenete…
Gratulálok! Szép fotók!
Elena üzenete…
Nagyon szépen köszönöm!! :)
Kati üzenete…
Gratulálok:) Megérdemled. Fel fogják használni valahová ezeket a kiválasztott fotóidat?
Elena üzenete…
Kati!
Köszönöm szépen!!!!!
Elvileg ha felkerülnek az oldalra a fényképek, akkor onnantól kezdve igazából bárki megvásárolhatja, a világ bármely területéről!! Jelenleg ott tartok, hogy ezzel a 9darab fényképemmel meghívtak ebbe a rendszerbe, az oldalukra....a többi majd alakul, meglátjuk mi lesz! :D
A Getty-hez csak meghívásos alapon lehet bekerülni, ezért óriási megtiszteltetés ez nekem, hobbifotósnak!!! <3

Amit megkóstolnátok a héten...