Getty Images


Még mindig nem hiszem el......



Kedves Olvasóim!
A múlt héten kaptam egy nagyon jó hírt, hazafelé zötyögve az esti vonaton, egy levélke fogadott a Getty Images-től, hogy kiválasztották 9 darab fényképemet a Flickr-ről. Ez így elsőre erősen sokkos állapotba hozott, annyira megörültem neki, hogy elkezdtem bömbölni, meg persze telefonálgatni, hogy azonnal megosszam mindenkivel az örömhírt!!!
Fent láthatóak a képek, ebből sikerült egyet kitörölnöm a hétvégi regisztrálásban, töltögetésben....annyira ideges voltam, hogy minden sikerüljön, mert sajnos nem vagyok egy informatikai zseni, ráadásul angolul kellett szerencsétlenkednem.....nem tudom, valaha kitörölte-e bárki is az egyik kiválasztott fényképét....hát nekem bizony sikerült! Úgyhogy azzal a képpel, nem tudom most mi van...majd kiderül!
Még mindig annyira hihetetlen az egész, felfoghatatlan, hogy az én fényképeimet bárki is kiválassza......nemhogy a Getty!?!?! 
Egyébként főképp régebbi képeket választottak, amik még az egyszerű kis gépemmel készültek, csak kettő van, ami már tükörreflexes okosmasinával készült.
A kiválasztott képek közül nekem a kukorica az egyik nagy kedvencem, annak idején is szerettem........hát még most....és hát a lényeg, hogy nagyon nagy örömhír ez nekem!!!! Most boldogság van.....<3 
Holnap receptelek is egyet ennek örömére, készítettem ma petrezselyem pesto-t, mogyoróval, holnap rigatoni-ra is borítom. És függőben van négy finomság is...kettő cupcake, egy mogyorós keksz, és egy mézes pancake recept. 
Addig is jó éjszakát Mindenkinek!
  





Megjegyzések

Illéskrisz Konyhája üzenete…
Gratulálok! Szép fotók!
mozzarelli üzenete…
Nagyon szépen köszönöm!! :)
Kati üzenete…
Gratulálok:) Megérdemled. Fel fogják használni valahová ezeket a kiválasztott fotóidat?
mozzarelli üzenete…
Kati!
Köszönöm szépen!!!!!
Elvileg ha felkerülnek az oldalra a fényképek, akkor onnantól kezdve igazából bárki megvásárolhatja, a világ bármely területéről!! Jelenleg ott tartok, hogy ezzel a 9darab fényképemmel meghívtak ebbe a rendszerbe, az oldalukra....a többi majd alakul, meglátjuk mi lesz! :D
A Getty-hez csak meghívásos alapon lehet bekerülni, ezért óriási megtiszteltetés ez nekem, hobbifotósnak!!! <3

Amit megkóstolnátok a héten...