Díj....az első

Amíg távol voltam egy kedves kis díjat kaptam Évától, a www.takarekoskonyha.blogspot.com szerzőjétől!
Ezúton  is elnézést, amiért rögtön nem tudtam rá reagálni, az ok csupán csak annyi, hogy nem mindig vagyok géppel felszerelkezve.
A díj jólesik, egyrészt, mert gondoltak rám, másrészről, és ez nekem nagyon fontos, ez is egyfajta visszajelzés....
A legjobb érzés viszont az, ha olvasgatjátok ezt a blogot, reagáltok, és ha csak egy cseppnyi ötletet merítettetek innen......nekem már megérte!! Ha csak szimplán szeretitek az sem baj!
A mai napon egyébiránt már 21 olvasóm van, üdvözlet Flowernek.....hmmm.....nem kell több díj....ez sokkal nagyobb díj!!!
Tornyosulnak a gondolataim, de tettem egy fogadalmat......igaz, nem most, hanem a kezdetek-kezdetén még márciusban....szóval, majd ha 1 éves lesz a blogom, akkor jöhetnek érzések, gondolatok, összegzések, szösszenetek....bármi.....addig mindez csak finoman adagolva!

Íme a díjam :)

A szabályok szerint tovább kell küldenem a díjat 10 bloggernek, de én most szabályszegő leszek..lehetek??
Akiknek küldeném..........
www.balhetterem.blogspot.com Emőke! Hajrá a főzőversenyben! Smile :)
www.egycsipet.blogspot.com Nanááá!!

Megjegyzések

egycsipet üzenete…
Nanááá, hogy jókor jöttem! Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rám! :)))

Amit megkóstolnátok a héten...